Som una associació sense ànim de lucre, de recient creació, formada per un grup de mares interessades en fomentar y defendre l’alletament matern, be informant sobre les ventatjes d’alletar els fills, be sol.lucionant posibles problemes que puguen sorgir durant tot el període d’alletament.

Aquesta inquietud va nàixer com a resposta a la manca del suficient assesorament als hospitals, on els pares recients reben poca o nula informació ni consell sobre les dificultats que els poden sorgir. Hem de donar les gràcies a les matrones d’Ibi, Mar i Sagrario, que s’esforçen de valent en aquesta tasca, no sóls donant el seu suport a aquesta associació, sino també defenent l’alletament en el dia a dia de la seua professió.

Realitzem diverses activitats al llarg de l’any, com per exemple, la setmana internacional de l’alletament matern (1ª setmana d’octubre), durant la cual es van fer xarrades sobre la importancia d’un bon part, una mostra de fulards portabebés, un alletament públic col.lectiu, xocolatada, etc… També s’ha organitzat el primer concurs de dibuix sobre alletament matern, en el que han participat diferents col.legis de la població; Ademés, s’han organitzat contacontes per als menuts i cursets de contacontes per als pares, activitats en les que hem comptat amb el suport i la col.laboració de Rafa Garrido.

Aquest grup de mares, i algun pare, ens reunim els divendres de 17:30 hores a 19:30 hores al centre social polivalent. Allí estem a disposició de tota persona que vullga informació o consell sobre algun tema o problema relacionat amb l’alletament matern. També estem presents a les xarxes socials, a on ens poden plantejar qualsevol cuestió, accedint a la direcció maresdellet@hotmail.com

Artículo anteriorTe quiero un huevo
Artículo siguienteFotos de la manifestación contra los recortes del Consell – Alicante 26-01-12